sreda, 3. oktober 2007

V Medvode in nazaj

Ko sem prisel s sihta sem se takoj stusiral in odpravil na bicikel. S seboj sem vzel se vetrovko in nekaj za pojest, ter seveda za pit.
Prvo sem sel do Toskega cela od tu do Topola pri Medvodah in naprej do Mednega. Do Toskega cela se cesta povzpne kakih 200 metrov. Od tu naprej do Topola pri Medvodah pa se ves cas malo vzpenja in malo spusca. Malo vec je vzpona. Tu sem zavil desno proti Mednem. Cesta je makadamska in gre skozi gozd. Spust je kar lep. Vse bi bilo lepo in prav, ce nebi jaz, potem, ko sem prisel do asvalta pomislil na to, da sem mogoce iz zepa na majici izgubil hrano. Hitro sem segel z roko proti hrbtu v zep in BUM. Ko sem segal proti zepu sem seveda pameten kot sem obrnil cel zgoren del telesa. Zraven sodi tudi roka s katero sem drzal balanco. Kaj je sledilo nabrz ni presenecenje. Bliznje srecanje z asvaltom. Posledica je odrgnina na kolenu in strgana rokavica.


V resnici niti ni bilo hudo. Bolj je bil sok kot kaj drugega. Prvo sem pomislil, da se vrnem kar direkt proti domu, vendar sem po kilometru voznje, mogoce dveh ugotovil, da bolecina ni tako huda kot je bila takoj. Zato sem se odpeljal mimo Mednega skozi Medvode do Sore. Tu sem zavil spet proti Topolu pri Medvodah. Cesta se ves cas malo vzpenja. Najbolj zanimiv pa je zadnji kilometer, ko se res postavi pokonci. Saj ni bilo panike, ker sem bil itak ogret in me nic ni moglo ustaviti. Tu sem potem zavil nazaj proti Toskem celu, ko pa sem prisel do tja, pa gas v dolino. Sel sem mimo Dravelj in Koseskega bajerja po vecni poti proti domu.

Statisticni podatki:
47.46 km
700 m visincev
2:19:41 voznje
0.8 litrov popite tekocine
1 Power-Riegel
1 banana

Ni komentarjev: