četrtek, 4. oktober 2007

Cooperjev test

Danes sem sel pa na Kodeljevo, kjer je Sportna zveza Ljubljana organizirala Cooperjev test.
Ko sem prisel tja sem prvo izpolil en listek, nato pa so mi dali stevilko. Ko sem si jo pripel sem sel do stadiona, kjer so merili cas. Takoj nisem moral teci, ker jih je bilo ze dovolj na progi. Malo sem se raztegnil potem pa zacel svoj tek 6ih krogov. Prvi krog je bil 1:40, nato drugi 1:38 naprej se pa ne spomnem vec. Na koncu sem vglavnem imel cas 9:52, kar znese povprecno 14.594km/h. Nekako sem kar zadovoljen. To je bil itak moj prvi Cooperjev test, tako da se nisem moral z nicemer primerjati. Nato sem sel se na merjenje visine in teze, ter kozne gube. V supergah sem visok 188 cm in tezak 76.5 kg. Zanimala me je predvsem kozna gube, ker si je nisem meril ze od osnovne sole, kjer so mi jo merili na desni roki nad komolcem. Tu pa so mi jo merili na treh mestih in sicer na prsnem kosu, na trebuhu in na stegnih (10 , 13 , 10). Kaj pa to pomeni pa ne vem tocno.

Glede na spodnjo tabelo imam 9.4% telesne mascobe --> ODLICNO.

Vglavnem odlocil sem se da bom sel veckrat na Cooperjev test, da vidim kako in kaj se dogaja z mojim telesom.

Se tabela:

Ni komentarjev: