nedelja, 14. oktober 2007

Test lezecih koles

Ze nekaj casa nazaj sem nekje zasledil, da bo v Ljubljani test lezecih koles. Ta dan je napocil danes, zato sem se ob 10-ih dopoldne odpravil na Rudnik pred Rutarja. Ko sem prispel tja so nekateri ze preizkusali kolesa. Potem sem pocasi prisel na vrsto tudi jaz.
Seveda je bilo treba postopno od najlazjega do najtezjega kolesa. Preizkusil sem 5 koles.

  • Zacel s tem kolesom:
Voznja s tem kolesom je kar cool ni kaj. Zanimiv obcutek, ko se prvic vozis s kolesom in si naslonjen nazaj.


  • Potem je prisel na vrsto tricikel.
Zakon stvar. Zadnja kolesa so malo nagnjena in lahko dejansko z njim pridivjas v ovinek pa te ne obrne. Fajn.


  • Sledila je voznja s se enim triciklom. Ta je bil bolj penzijonerski. Za starejse umirjene ljudi. Ce si s tem prehitro prisel v ovinek je slo kar po dveh kolesih. Ta tricikel ima tudi vzvratno prestavo.

  • Konco sem prisel do prvega kolesa, ki mi je predstavljal izziv. Ko startas in sem zapeljes par metrov ni nobenega problema vec. Fajn stvar. Udobna.
  • Na koncu pa je sledilo najlepse. Voznja z kolesom, ki ima balanco pod sedezem. Voznja niti ni zahtevna, ceprav imas pedala kar visoko. Ko pa se ustavljas moras dati noge dol preden se cisto ustavis in ne kot jaz, sele ko se ustavis. Ker v tem primeru sledi padec.


Zanimiva izkusnja. Cene teh koles so pa kar visoke.
Vec na strani: www.udobnoposvetu.si

Ni komentarjev: