ponedeljek, 15. oktober 2007

Smarna gora

Ker mi v soboto ni uspelo priti na Smarno goro sem moral seveda poskusiti se enkrat. V soboto nisem vedel poti gor in tako sem se lahko samo se obrisal pod nosom.
Danes je bilo seveda drugace. Prvo sem se pozanimal kako se pride gor in od kje in to je bil ves problem. Startal sem z Vrhovcev. Najprej na Tosko celo, od tu pa do Topola pri Medvodah in spust do Mednega. Tu sem preckal Savo in imel prvo pavzico.


Kmalu sem bil v Vikercah. Nato pa mimo spodnjih Pirnic do Zavrha pod Smarno Goro. Tu se zacne zanimiv del. Ko se asvalt konca pot zavije v gozd. OK. Prestavim v najnizjo prestavo. Kljub temu sem kar svical ko sem gonil v breg. Enkrat me cesta malo zjebe in se moram ustaviti. Potem sem seveda komaj startal. Ves cas sem moral biti cimbolj nagnjen naprej, ker drugace bi sel na hrbet. Tako je bilo pomoje prve pol kilometra. Potem je bila cesta se kar normala, dokler nisem prisel do zadnjega vzpona. Tu pa naletim na "resne tezave". In to je klanec, ki ga nisem prevozil. Situacija se ponovi se nakajkrat do vrha. To pa predvsem zaradi zelo strmega in makadamskega klanca in seveda gum, ki niso primerne za take podvige. Na vrh sem prisopihal v 1:38:00, s 27.5 prevozenimi kilometri. Tu sem se malo oddahnil in nadopingiral.


Tudi razgled je kar lep.


Sledil je spust. Lustno je bilo. Enkrat sem sicer zgubil plastenko z vodo in jo moral iti iskat nazaj, enkrat pa malo poletel in se moral vrniti po bicikel. Obakrat brez padca. Ko je bilo pa spusta konec, pa samo se turisticna voznja domov.

Statisticni podatki:
46.61 km
720 m visincev
2:27:27 voznje
0.8 litrov popite tekocine
1 Power-Riegel
1 Frutabela


Ni komentarjev: