sobota, 15. september 2007

Porezen

Danes sem bil pa na Poreznu :)

Ker sem bil zelo neprespan, mi skoraj ni preostalo drugega kot, da nekaj naredim zase. Zato sem se potem , ko sem prisel domov in pojedel kosilo odpravil na kolesarski izlet.
Startal sem kot ponavadi od doma. Prva 2 km sem imel spust do Zgagu, kjer se je zacel prvi vzpon. Tu sem zavil proti Davci in pri prvem odcepu desno mimo Stulca. Tam sem srecal motorista, ki se je malo zgubil in me vprasal, ce je od tu mozno pritido Tolmina. Povedal sem mu za pot in nadaljeval do kmetije Jurez. Tu sem se spustil do ceste skozi Davco in na prvem odcepu zavil levo preko mostu. Pot me je vodila v breg. Prisel sem do dveh his. Tu sem se malo zgubil. Po zemljevidu sodec se mi ni sanjalo, ce sem prav ali ne. Vprasal sem za pot in starejsa gospa mi je povedala, da naj samo nadaljujem naprej in, da ne morem zgresiti. Prisel sem na cesto, ki je bila dokaj polozna in se je cez nekaj casa zacela se spuscati. Po spustu je seveda sledil vzpon in cez nekaj casa sem prisel do prvih "vrat". Ko sem sel skozi ta vrata sem prisel na prvi pasnik. Od tu naprej sem sel skozi kar nekaj pasnikov, ki so bili med seboj loceni s podobnimi "vrati". Srecal sem dve gospe, ki sta me gledali kot osmo cudo, ter me vprasali, ce bom prisel do vrha.
Kar si clovek, da v glavo tudi naredi, zato je bil moj odgovor pritrdilen. Pot pa se je vedno bolj vzpenjala.


Nekajkrat sem se ustavil, ker je bil klanec zelo hud in ob prvi napaki te je ustavilo.


Proti koncu poti sem prisel tudi do klanca, ki ga je bilo prakticno skoraj nemogoce zvoziti. Bil je zelo zelo strm in pot je bila zelo grda. Tu sem koral stopiti z bicikla in ga nekaj casa potiskati. Kasneje se je pot malo "polegla" in lahko sem nadaljeval z bicikliranjem. Kmalu sem bil pri koci na Poreznu. Ker je bil moj cilj vrh Porezna, sem se seveda povzpel tudi do tam. Od koce do vrha, sem bicikel potiskal. Na vrhu sem se vpisal v zvezek osebkov, ki so bili na vrhu. To je bil moj drugi vpis v zvezek letos. Prvic sem bil pes. Naredil sem nekaj slik in se spustil nazaj do koce, kjer sem popil Coca Colo in se malo odpocil.




Bilo je prijetno toplo, saj sem se soncil zgoraj brez okli 17:30 CET. Ko sem popil pijaco in pojedel banano, sem se oblekel in odsel proti domu. Ni slo vse tako kot je bilo misljeno. Kar polovico poti navzdol, sem kolo vlacil s seboj. Strmina je bila kar huda, gume pa slabe. Dozivel sem tudi prve padce s kolesom in skok cez balanco. Ko sem prisel do malo bol poloznega brega sem se usedel nazaj na koli in se odpeljal do Pohoca. Tu me je napadlo eno veliko kosmato cudo. Njihov pes. Skoraj sem se usral. Ko sem se ustavil in ga malo napizdil je dal mir. Od tu do Petrovega Brda pa samo se gas po asvaltirani cesti navzdol. Po dobrih treh urah in pol sem bil doma.

Link do poti ture:
http://www.mtbture.com/tura_celotna.php?id=156
Zemljevid:
http://www.mtbture.com/zemljevidi/porezen_petrovo_zemljevid.jpg


Statisticni podatki:
21.76 km
800 m visincev
2:19:32 voznje
1 banana
1 frutabela
1.5 litrov popite tekocine

Ni komentarjev: