četrtek, 13. september 2007

Euro Plus juris na Vrsic 2007

Par tednov nazaj smo se na sihtu zaceli meniti, da bi vsi, ki kolesarimo odsli na Vrsic. Grasic kot glavni favorit je vsakemu, ki pride do vrha obljubil pivo. Ce pa ga kdo prehiti dobi vecerjo. Danes je napocil trenutek resnice.
Ob 15:20 smo startali izpred firme in okoli 16:30 prisli v Kranjsko Goro.



Ko smo se vsi pripravili in naredili sliko udelezencev smo krenili.
Od zacetka ni bilo tezav, saj ni nobenega klanca. Ko smo prisli do prvega smo bili v prvi grupi Loboda, Zrimsek, Milos, jaz in Grasic. Podlogar, Izi in Saso pa so sestavljali drugo skupino. Od zacetka naprej je kolono vodil Loboda. Prvo smo zgubili Zrimska. V skupini smo ostali se stirje. Potem sem jaz pocasi prehitel Milosa in Grasica.
Ker je bil to moj prvi vzpon na Vrsica in nisem poznal trase je bilo kar zanimivo in hkrati tezko. Enkrat sem se se pribrizal Lobodi to pa je tudi bilo vse. Grasic in Milos sta zacela zaostajati in vecerja je bila na vidiku. Ko sem se vzpenjal od serpetine do serpetine sem samo gledal koliko visine me se caka. Startali smo na 810m in cilj je bil na 1611m. Od polovice naprej sem res cakal samo se konec. Pocasi sem postajal vedno bolj skurjen. Loboda mi je usel in ga sploh nisem vec videl. Grasic je enako zaostajal za menoj in nisem se vec bal, da vecere ne bi dobil.
Ko sem se blizal 1600m visine, sem iz sebe stisnil se zadnje atome moci.
Do vrha sem rabil 1:00:30. Prisluzil sem si pivo in vecerjo :) Pivo smo seveda takoj na popili.



Ko smo se malo ohladili, smo se oblekli in oddivjali nazaj v Kranjsko Goro. Tu sem bil malo slabsi. Najboljsi so bili tisti, ki so najbolj nori. Ko smo prisli do cilja, smo dali kolesa na avte in sli se na eno pivo, ter se kasneje odpravili proti domu.


Statisticni podatki:
25.57 km
801 m visincev
1:27:24 voznje
0.8 litrov popite tekocine + 2 Pivi

Ni komentarjev: