nedelja, 23. september 2007

Mangart

:)

Danes sem imel to sreco, da sem bil prvic na Mangartu, oz. Mangartskem sedlu. Ideja za ta podvig se je porodila 2 - 3 tedne nazaj, realiziral pa sem jo, kot ze omenjeno danes.
Vstal sem zgodaj zjutraj. Natanko ob 6:15. Nekaj malega sem pojedel in popil kavo. Ob 7:20 smo se s starsi odpravili proti Logu pod Mangartom.


Tja smo prispeli nekje ob 8:45. Preoblekel sem se v kolesarsko opravo, sestavil bicikel, vzgal GPS in gas v klanec. Startal sem ob 8:55.
Nekje na internetu sem prebral , da je dolzina te trase priblizno 22km. S tem v glavi sem tudi startal in odsteval metre do vrha.
Pot se iz Loga pod Mangartom naprej samo se dviguje. Prvi hujsi klanec je nastopil v Strmecu, vendar ni bil tako hud, kot sem slisal, da naj bi bil. Kaj naj recem. Do odcepa za Mangart nic kaj posebnega razen tega lepega klanca. Saj tudi od tu naprej je bil, vendar je bilo se kaj drugega zanimivega za videti.


Po odcepu sem kmalu prisel do mesta, kje je bil nekaj let nazaj plaz. Tu je 200 -300 metrov makadama. Z gorcem se kar gre, s specijalko pa najbrz ne ;). Potem sledi kak kilometer malo blazjega klanca. Za tem prides do najhujsega klanca na celotnem vzponu. Saj ga ni veliko, pomoje nekje 200 metrov, vendar te ta klanec sigurno vredu segreje. Cesta je seveda ozka. Ko te prehiteva avto moras voziti skoraj ze v jasku. Na momente zelo smotano.
Kmalu se zacnejo serpentine. Ko jih prevozis nekaj prides do prvega tunela. Saj od dalec ne zgleda napacno, vendar, ko zapeljes v njega in se po parih metrih vse stemni je pa cuden obutek. To je tako, kot bi se vozil v popolni temi s kolesom. Res zelo smotan obcutek. Vozil sem res po sredini tunela in samo cakal da ga bo konec. Potem sem se vzpenjal naprej proti vrhu in prisel do se enega tunela, ki je bil se daljsi. Tudi tega in vse nadaljne sem prezivel. Malo pod vrhom, kjer je bila bolj sencna stran, sem naletel tudi na prvi letosnji sneg.
Ves cas sem odsteval kilometre do konca. Na koncu, ko sem prisel do vrha pa sem ugotovil da sem se ustel. Ko sem se ustavil, sem imel prevozenih 16.84 kilometrov in to v casu 1:55:57. Se pravi kar nekaj manj kot sem imel pripravljene energije. Pa nic zato. To sem brez problema sprejel.
Na vrhu sem se seveda ustavil in preoblekel. Malo sem pojedel in popil.


Med tem casom sem si se ogledal bliznje in daljne gore. Res lep razgled.



Pred spustom sem se se oblekel, da med spustom nisem zmrznil. Spust je minil kar precej hitro. Na startnem mestu sem bil po 35 minutah in 10 sekund.
Privoscil sem si en kofe z mlekom. Ker mojega prevoza se ni bilo, sem sel se proti Loski Koritnici. To je takoj za mostom desno. Sel sem kake 4 km v klanec. Obrnil sem se pri prvi hisi ki sem jo videl, ker ni zgledalo, da naj bi bila v blizini kaka vas.


Nato sem sel nzaj v Log pod Mangartom. Pogledat sem sel se pokopalisce vojakom, ki so se borili na Rombonu in pa tunel Stoln.



Vec na: klik



Statisticni podatki:
43.76 km
1627 m visincev
3:19:24 voznje
1.6 litrov popite tekocine
1 kava
2 kosa jabolcnega struklja
1 frutabela

Ni komentarjev: