petek, 28. marec 2008

Priprave na Cooperjev Test 1

Danes po sihtu, sem se odpravil direkt na Kodeljevo na stadion, da se preizkusim za Cooperjev test (6 x krogov po 400m). Ko sem prisel tja sem se prvo preoblekel v opremo za teci in odsel na stadion. Hvalabogu je bil prazen. Prvo sem se malo pretegnil in nato odtekel 6 krogov za ogrevanje. Nato sem en krog hodil in se spet malo pretegoval. Vmes sem tudi ustimal na uri, da max. pulz na 200, ker prej sem imel nastimano na 185. To pa zato, ker sem pricakoval, da bo pulz bil kar precej visok. Kot se je izkazal sem imel seveda popolnoma prav.
Potem se je pa zacelo zares. Na vse ali nic. Malo je bilo smotano ker sem bil sam in nimas pravega obcutka. Potem je sledilo 6 krogov, sadomazo tehnike :)

1. krog . . . 1:47.0
2. krog . . . 1:33.2
3. krog . . . 1:32.5
4. krog . . . 1:35.7
5. krog . . . 1:37.9
6. krog . . . 1:38.7
============
Total : 9:45.0

Povprecna hitrost je bila 14.77 km/h, povprecni pulz 189 in max. pulz 195.

Ceprav sem tekel bolje kot lani (klik), sem upal na malo boljsi rezultat. Zdaj pa ne vem zakaj ga nisem dosegel. A so bili problem cevapcici od kosila, ki so se valjali po zeldocu, mogoce prevlazen zrak, . . .

Se tabela ocen Cooperjevega testa:
Bomo videli cez slabe 3 tedne ;).


Vceraj sem sel pa gledati eno specialko in v trgovini so me tudi strokovno premerili. Visina medkoraka = 89 cm, dolzina rok 60cm. Baje imam zelo dolge roke :)
Vseeno mi je na koncu pozabil povedati kaksno velikost okvirja potrebujem.
Po izracunih na klik oz. klik pa potrebujem velikost 58 ali 60.

Ni komentarjev: