nedelja, 9. marec 2008

Priprave na 8. Mali kraski maraton 2. del

Danes sem imel se generalko pred Sezano. Trasa je bila identicna kot prejsnic.
Malo po pol stirih sem startal. Ze kmalu po startu, sem videl da imam kar nekaj % visji pulz kot ponavadi. Dejansko ga nisem mogel spravidti pod 160/min. V drugo, ko sem prisel do Koseskega bajerja, sem tam dobil za pit. Ze pred startom sem se zmenil s Simono, da me priblizno ob pol petih tam pocaka z eno pijaco. To pa zato, ker v prvo, ko sem tekel to traso, nisem imel s seboj nic za pit in sem bil na koncu skoraj dehidriran. Tam sem se ustavil za kako minuto, da sem spil tisti deci oz. malo vec soka in sel naprej.
Potem pa se je zacelo najgrse. Kar naenkrat sem ostal brez energije. Groza. Mislil sem ze iti direkt domov, vendar ker sem tak kot sem nisem sel. V prihodnje bom v podobni situaciji ravnal drugace, upam. Dejansko sem po 20 pretecenih kilometrih moral dobre pol kilometra hoditi. Potem sem se spravil spet teci za kak kilometer in nato do konca hodil.
Ko sem prisel domov sem bil crknjen kot se nikoli. Nic nisem mogel. Po kake pol ure sem se spravil pod tus. Potem sem sel jesti, ampak ni slo. Zdaj po 2 urah je malo bolje.
Mislim, da sem za vikend jedel premalo hrane z ogljikovimi hidrati, da bi si nafilal misice z energijo. Pac, kaj hoces. Na napakah se ucimo.
Vseeno pa sem kar dobro tekel, tistih prvih 20 kilometrov. Na maratonu bom pa itak imel vec energije in vzdusje bo tako, da bom pomoje dosegel tak cas, ki ga imam zeljo doseci. Bomo videli cez 14 dni.

Statisticni podatki:
21.96 km
89 m visincev
2:07:12 teka (800 m hoje)
161 Povprecen pulz

Ni komentarjev: