sreda, 26. marec 2008

8. MKM - odpovedano

Ker sem bil od 11.3 do 14. 3 na bolnsiki, sem se odjavil za Kraski maraton. Tako je sla po vodi moja prva priloznost za polmaraton. Kaj cemo, prvo zdravje potem zabava ;)
Ko sem v nedeljo jedel kosilo, ob 12:30, sem pogledal skozi okno. Ven je snezilo na polno. Bil sem kar vesel, da nisem v Sezani, saj bi imel do konca se skoraj pol ure teka, vreme pa grdo, ko hudic.
Ko sem potem v torek gledal slike na www.tekaskiforum.net, sem videl da je bilo vreme dejansko kar vredu, brez padavin. Baje so imeli celo nekaj sonca.

Za naprej so pa cilji priblizno taki. Cez priblizno 3 tedne grem na Cooperjev test, da vidim koliko sem se poredil cez zimo :) in kako hitro tecem. Se pravi malo bom delal na tem, da izboljsam lanskoletni cas na 2400. Se pravi teci moram pod 9:52. Mislim, da to ne bi smel biti problem. Treba bo pocakat in videt. Se prej bom sel 1x ali 2x na stadion Kodeljevo probat malo teci, da dobim obcutek, kje priblizno sem.
Potem pa veselo naprej teci, da se pripravim na tek trojk, kjer bomo baje letos zelo hitro tekli. Proga je sicer drugacna kot lani, vendar je dolzina najbrz zelo podobna. Lanskoletne trojke so bile moj prvi uradni tek. Zato tudi ni bilo nobenih ciljev, razen tega, da pridemo do cilja. Letos so nacrti malo visji. Bomo videli drugi vikend v maju.

P.S.
Ce bo vse po sreci se bom kmalu vozil z novim biciklom :).

Ni komentarjev: