nedelja, 7. september 2008

Tri doline

Danes zjutraj sem se odpravil na izlet. Prva dolina je bila Baska Grapa. Startal sem doma, se spustil do Grahovega ob Baci, nato pa vzpon do Bukovega in od tu naprej v Cerkno. Tu sem zavil proti smuciscu Cerkno, Crni Vrh. Povzpel sem se do parkirisca "Pocivalo" in se spustil do Hotavelj in naprej v mojo drugo dolino, Poljansko dolino. V Gorenji vasi sem se ustavil in si na crpalki kupil nekaj za pod zob. Ker ni bilo sendvicev, sem pristal na Snickersu in Marsu. Vse skupaj pa sem zalil s mrzlo Cockto. Nato pa gas naprej do Poljan in vzpon na Stari Vrh. Od tu sem se spustil proti Bukovici, kjer sem prisel v mojo tretjo dolino, Selsko dolino. Ker se mi je mudilo domov na kosilo, sem jo hitro mahnil proti Zeleznikom in naprej do Podrosta. Tu je sledila se zadnja "smetana" izleta. Vzpon do Sorice. Dejansko niti ni bila to taka smetana kot se slisi, ker sem bil ze zelo zmatran in sem le s tezavo prigonil do krizisca za Petrovo Brdo. Od tu naprej pa ni bilo kakih posebnosti, razen tega, da sem komaj se gonil ;)
Ce odmislim utrujenost proti koncu izleta, je bila to ena lepsih tur, ki sem jih odvozil letos. Priporocam :)

Statisticni podatki:
115.5 km
2318 m visincev
5:05:51 voznje

Ni komentarjev: