petek, 12. september 2008

Celada resuje zivljenje

Danes sem pa dozivel prvo resnejso nesreco s kolesom. Pri hitrosti malo cez 40km/h mi je pod kolo pritekel macek in jaz sem letel cez balanco. Celada res resuje zivljenje. Ce je nebi imel, ne vem kaj bi bilo. Odrgnine, buske in poskodbe kolesa, so sicer nastale, vendar glava je pa cela.
Bom pa moral kupiti novo celado in ne bom vec imel Rasta celade :(











V nedeljo me je zacelo boleti na desni strani pod rebri. Zato sem v ponedeljek sel na urgenco v klinicni center (KC). Vzeli so mi kri, mi slikali bolece mesto in poslali na ultra zvok. Ugotovili so, da imam udarjeno desno ledvico. Niti avta mi niso pustili peljati do doma. Ostati sem moral tam, na travmatoloski kliniki.


Po dveh slabo prespanih noceh so me pustili domov. Zdaj sem na bolniski in imam prepoved kolesarjenja in teka. Kolesarit bom baje lahko zacel ze v zacetku oktobra :) , teci pa malo kasneje.
Takle mamo ;)

1 komentar:

Unknown pravi ...

Kaj pa je bilo z mačkom :)