nedelja, 11. maj 2008

Tek trojk 2008

Vceraj 10.5.2008 je bil na sporedu Tek trojk 2008. V nasi ekipi sva bila 2 tipa in ena punca. Nikoli prej nismo sli skupaj tecet, da bi videli kako se ujamemo. Vse to nas je cakalo ob 9:30, ko se je zacel tek.
Na startu je bila, kot ponavadi na takih prireditvah, velika guzva. Ko je pocila pistola se je zacelo zares. Preden smo sli cez startno/ciljno crto, je minilo ze vec kot minuto in pol. Pol pa gas. Prehitevali smo veliko ljudi, sploh od zacetka, potem pa vedno manj. Imeli smo tak tempo, da sem imel ze pomisleke, ce bomo sploh prisli na cilj. Pa je nakako kar slo no. Res, da pod visokimi obrati, pa vendar. Ko smo prisli do Fuzin se je zacel vzpon. Tam je kakih 200 metrov zelo ozke, dober meter siroke poti, ki se vije cik cak proti vrhu. Tu se je sele zacela guzva. Pa ne samo to, se nekateri ki niso mogli vec tectm so zaceli kar hodit in povzrocali se vecjo guzvo. Jaz sem tu veliko ovinkov sekal in res prehitel veliko ljudi, tako da sem potem precej casa tekel cisto uizi in sam, da sem pocakal se ostala dva iz moje ekipe. Zenski je bilo treba malo pomagati teci v klanec. Tudi to smo storili brez problema in tekli naprej. Na okrepcevalnici se nismo vstavili, ker smo sli teci na cas. Ko smo pritekli z Golovca do Karlovskega mostu je bila tam tabla z napisom "2 km do cilja". Lep pogled ni kaj. Problem je bil le v tem da smo bili kar zmozgani ze in asvalt ni ravno fajn za tect. Mi smo ga vseeno zgali do cilja. Nekajkrat sem sicer mislil se reci, da malo zmanjsamo tempo, vedar sem si mislil, da dokler gre, bom tiho. In sem bil, do cilja.
Ciljno crto smo pretekli, ko je bil na zaslonu cas 1:02:59. To je bruto cas. Od poka pistole do prihoda na cilj. Neto cas smo imeli 1:01:20. Skoraj pod uro.
Zasedli smo 34 mesto med 365 mesanimi trojkami. Kar lep rezultat, se sploh glede na to, da nihce od nas ni pricakoval takega casa.
Najbolj zanimivo pa je to, da je glavni "krivec" za vse skupaj punca iz nase ekipe, ki nam je drzala tak tempo.
Ker smo se kar fajn ujeli na Teku trojk, malo razmisljamo se o enem teku junija. To je Stafetni tek Zelezna kapla, v Preddvoru. Gre za maraton stafet. Vsak od trojice tece priblizno tretjino dolzine maratona.

PRVI TEKAC:
Zelezna Kapla - Jezerski vrh 15 km z visinsko razliko +662 m
DRUGI TEKAC: Jezerski vrh - Fuzine 13 km z visinsko razliko - 447 m
TRETJI TEKAC: Fuzine - Preddvor 14 km z visinsko razliko - 291 m

Ker sem se vceraj baje izkazal v teku v klanec, sem baje najbolj primeren kandidat za prvega tekaca. Ce tek ne bo 15.6., ko je maraton Franja, imamo precej sans, da gremo odteci se to zadevo. Bomo videli cez 1 mesec.

Se ena slika s trojk. Zgledam kot, da bi sel mal trimckat ;)


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ja ja takle smo imeli...hvala za družbo, H.

Anonimni pravi ...

34. se sliši super! Bravo!