nedelja, 4. maj 2008

Majske pocitnice

Ker je bilo v prvem delu pocitnic bolj slabo vreme, sem postal ze skoraj malo tecen. Ko pa je bilo aprila konec je bilo lepse tudi vreme in cas je bil, da se malo vsedemo na bicikel.

V petek sva sla z Bostjanom do Bohinjskega jezera in nazaj.


Lepa turca. Za nazaj grede naju je na Soriski planini ujel dez. Nic kaj prijetno, ker je bil tam ze itak precejsen mraz. Malo smo se tresli do Sorice. Ko pa smo sli proti primorski, se je pa zacel kazati soncek in postalo je topleje.

V soboto je bilo, zaradi pomankanja kolesa iz prejsnih dni, potrebno seveda narediti se eno turco. Tokrat sva se odlocila za Breginj.


Prvo gas skozi Basko grapo, do Tolmina, nato pa naprej do Kobarida. Tu sva se ustavila na crpalki, da sva si nabavila za pit in malo "dopinga" za pojest. Nato sva sla naprej. Ko sva lezla proti Breginju sva se odlocila, da ne greva do konca, ker sva imela ze kar precej poti za seboj in seveda se toliko za nazaj. Sla sva do odcepa za Podbelo. nato sva se spusila nazaj do Kobarida.


Ker sva ze celo pot govorila, da je potrebno bolj uizi naprej sva se odlocila, da je zdaj zadnji cas, da to tudi izvedeva. Vse vredu in prav, ce nebi dohitela enega tipa na specialki, ki se je vozil kot da bi bil na pocitnicah. Pocasi in po sredi ceste. Seveda sva ga prehitela. Tip se nama je seveda prilepil na rit in gas. Zacela se je dirka proti Tolminu. Prvo sem vlekel jaz, nato Bostjan, pa spet jaz, pa spet Bostjan. Tisti tip pa kar zadaj se svercal. Pi...... jedna. Vglavnem v kroznem pri Tolminu je sel ta tip proti Volcam midva pa v Tolmin. V Baci sva se ustavila na pijaci, nato pa nazaj v grapo. Do Koritnice je slo lepo, nato je pa ratala kriza. Vsaj pri meni. Cisto brez moci. Vglavnem s Podbrda domov sem komaj prilezel. Nic ne de, se je treba pripravit na Maraton Franja.

Statisticni podatki(za vikend):
185.10 km
2925 m visincev
8:14:25 voznje
4.8 litrov popite tekocine

Ni komentarjev: