nedelja, 10. maj 2009

Tek trojk 2009

Ze tretje leto zapored sem se udelezil Teka trojk v Ljubljani. Bili smo ista trojka kot lani, zato sem vedel, da smo dobri. Posledicno sem seveda pricakoval "dober" rezultat.
Prijavljenih je bilo1186 trojk in zato je bila guzva nepopisna. Ko je pocila pistola starterja je trajalo skoraj 2 minuti, da smo preckali startno crto. Potem pa samo gas kolikor je dusa dala in prehitet cimvec ljudi. Dobro je priti cimprej na Golovec, ker tam cesta ni vec tako siroka. Sam vzpon je bil malo spremenjen, glede na lansko traso. Dolzina in tezavnost se je s tem povecala. To je bilo videti tudi po rezultatih. 
Najboljsa mesana trojka je bila letos skoraj 5 minut pocasnejsa kot lani. Tudi mi smo potrebovali vec casa kot lani, da smo pretekli progo. Ampak mi smo tekli samo slabi 2 minuti slabse kot lani. To pomeni, da smo letos tekli bolje kot lani :)
Po prihodu na cilj smo bili vsi trije zgonjeni do konca. To pa seveda sodi zraven, ce teces na rezultat.
Vglavnem, super je bilo in upam, da bomo drugo leto spet ista trojka.

Ni komentarjev: