nedelja, 31. maj 2009

Lepi casi


Potem, ko so mi v torek popravili desno prestavno rocico se je sele vredu zacel teden. Takoj, ko sem pripeljel kolo domov se je zacelo.

V torek sem tako sel do Polhovega Gradca, nato pa cez Crni vrh v poljansko dolino do Gorenje Vasi in naprej preko Suhega Dola na Sentjost in preko Korena nazaj v Horjul in dalje v Ljubljano.

V sredo sem pocival, potem pa 3 uzitka. V cetrtek sem imel dopust in sem sel iz Ljubljane cez Smrecje v Ziri, potem pa preko Govejka v Idrijo, naprej v Cerkno, Gorenjo Vas, Lucine, Crni Vrh, Polhov Gradec in nazaj v Ljubljano.

Link do ture --> klik 

V petek sem skocil na Rakito in nazaj. Ker je grozilo, da bo dez, je v obe smeri letelo kar so noge dale. V soboto pa pred kosilom se v Medvode, naprej do Sore in nato preko Katarine v Ljubljano.

Ni komentarjev: