sreda, 21. januar 2009

Dihanje in tek

V zacetku meseca je prijatelj razlagal kako on vedno ko hosi steje korake in diha. To pa zato, da se bolje izkoristi kapaciteto pluc in posledicno lazje giba.
Ta vikend sem tudi sam poizkusil to tehniko pri teku. V petek sem se tega spomnil sele med tekom, zato pa sem v soboto takoj zacel s tem. Prebral sem tudi nekaj debat na to temo, na www.tekaskiforum.net. Tam nekako svetujejo, da naj bi bil izdih 2 x daljsi od vdiha. Sam sem dihal v razmerju 1:1. Se pravi vsakokrat ko sem stopil na desno nogo sem ali vdihnil ali izdihnil. Se pravi vse skupaj sem ponavljal v zaporedju vdih, izdih, vdih, izdih, . . .
Sporobati moram se to da bi izdih trajal 2 x dlje kot vdih, da vidim ce bo kaj bolje.
Moram reci, da me je vse skupaj kar presenetilo, saj sem odtekel progo z najvecjo hitrostjo do sedaj in letos nasploh. Tekel sem priblizno 10% hitreje kot ponavadi in to z istim pulzom.
Tako, da zgleda da stvar res deluje ;)

Ni komentarjev: