torek, 15. april 2008

Koncno Specialka

V nedeljo sem jo pa konco dobil. Mojo prvo specialko. Tako, da ce se kje slisi za "Modrega dirkaca", zna biti, da je govora o meni ;)


Prejsni teden sem bil na predavanju Markota Baloha (www.markobaloh.com ). Ko sem iskal informacije, o predavanju, sem na njegovi strani zasledil tudi to, da prodaja svoje kolesarske drese iz prejsnih sezon. Dresi so novi in zapakirani. Cena kompleta hlace + majica je enaka kot, ce bi sel v trgovino kupiti samo majico ali samo hlace(60€). Zato sem danes sel do njega, da probam, ce mi je dres prav velik. Ker mi je bil, sva naredila eno drobro kupcijo in za denar, s katerim bi v trgovini kupil majico + hlace, sem dobil 2 dresa in njegovo kratko majico. S tem ko sem kupil njegovo majico sem postal tudi "donator projektov 2008".
Sem pa danes kupil tudi cevlje za specialko. Tako, da mi manjka samo se stevec in blokerji za pedala, potem jo pa lahko sprobam. Upam, da bo to ta teden.

Dirkaski dres 2007


Spining dres 2007



Ni komentarjev: