četrtek, 17. april 2008

Cooperjev test 2

Pa je le napocil cas testa in odgovorov na vprasanja kot so :
A sem se zelo zamastil cez zimo? ;)
Ali tecem kaj hitreje ?
Bom dosegel nov max. pulz ?

Za razliko od prvic, sem tokrat sel na merjenje kozne gube, pred tekom.
Visok sem 185cm in tezak 77kg. Pri merjenju pritiska sem bil kar presenecen, ker je bil precej visok. To najbrz zato, ker sem bil malo pod pritiskom :). Kozna guba je 6.5 , 9 , 6.5 (prsni kos, trebuh, stegna) oz. 6.2% mascobne mase. Lani oz. jeseni je bila 10, 13, 10 oz. 9.4% . Se pravi, da se nisem nic kaj zamastil cez zimo ampak obratno.
Nato pa sva sla z Klavzarjem prvo nekaj krogov teka, za ogrevanje. Uizi in pocasi. Potem pa zares. Glede na preizkus kak mesec nazaj in glede na cel teden, ki je bil za menoj sem samo upal, da tecem hitreje kot 9:45. Zacel sem malo prepocasi, pomoje, nato pa vedno hitreje. Zadnji krog mi je uspelo teci celo pod 1:30. Vodil sem skoraj do konca, ko me je prehitel Klavzar. Koncni cas je bil 9:23 (povprecna hitrost = 15.35km/h). Seveda sem dosegel tudi svoj max. pulz, ki je sedaj 198.
Do danes, predvsem po zadnjem preizkusu pred Cooperjem, sem bil preprican, da je pod 9:00 nemogoce teci. Zdaj pa, glede na to da sem tekel skoraj 30 sekund hitreje kot pred pol leta ne mislim vec tako. Konec koncev mi manjka samo se 23 sekund :)
Bomo videli v jesen, ce se ne bom cez poletje prevec polenil.

Ni komentarjev: