četrtek, 8. november 2007

Zimski nacrti

Ker je postalo premraz za bicikliranje, je treba pomisliti na druge oblike rekreacije. Zato sem zacel ponovno vec teci, kot sem poleti. V zacetku leta sem si zadal cilj, da pretecem vec kot 500km v celem letu. Poleti je iz meseca v mesec ta nacrt zgledal vedno bolj neuresnicljiv. Do 2 meseca nazaj mi je slo s tekom bolj slabo. Potem pa so se zacele priprave na Ljubljanski Maraton. Zdaj pa se je se shladilo in ni mi preostalo drugega, kot da zacnem vec teci. Kot zgleda, mi bo vendarle uspelo doseci cilj, ki sem si ga zadal v zacetku leta. Do tega mi manjka se slabih 32km. Zdaj sem si seveda zadal cilj preteci 600km do konca leta. Vse je seveda odvisno od vremena. Ce bo suho, bom najbrz to dosegel, drugace pa . . . bom dosegel prvotni cilj.
Ker sem si septembra kupil tudi uro za merjenje srcnega utripa, sem zacel delati na tem, da si zmanjsam povprecni utrip.
Clovek naj bi treniral pri obremenitvi 65 do 80% MSU (Maximalen Srcni Utrip).

MSU = 220 - leta

To pri meni trenutno pomeni 125 - 154 utripov/minuto. Bral sem in govori se, da, ce se prisilis in teces pri nizjem pulzu (npr. 70 MSU) dovolj casa, se srce navadi na to. V zacetku seveda teces pocasi, kot bi bil en starcek. S casom, pa pri istem pulzu pridobis na hitrosti.
Na Ljubljanskem Maratonu sem jaz imel povprecni pulz 177 utripov/minuto.
Drugo leto racunam, da bom imel nizjega. Po prvih rezultatih sodec stvar res deluje. Ce kontroliram pulz (povprecje nekje okoli 150 utripov/minuto) tecem 10km/h +- 0.5km/h. S tem, da pri tem pulzu, ko koncam teci prakticno nisem zmatran in bi po pocutju sodec komot tekel se en krog.

Zimski nacrt je tak, da dokler se temperature ne dvignejo nad 15ºC ne bom biciklaril. Tekel pa bom nekje 3 - 5 krat na teden. Seveda bom pozimi se malo bordal, vendar bo to vglavnem za vikende.

1 komentar:

Floyd pravi ...

Posledica zimskega plana je včasih lahko tudi 93cm okol pasu :)