petek, 23. november 2007

Najdaljsa pretecena razdalja

Tako je bilo. Po sihtu sem bil dokaj zgodaj v LJ in sem sel seveda teci. Ker sem startal ze ob 15:40 je bilo to treba izkoristiti. Bil sem ves naspeediran in sem dejansko izkoristil svetlobo, na koncu pa se malo teme. Tekel sem kot obicajno, do Koseskega bajerja, pod roznikom do zivalskega vrta, mimo Biotehniskega faksa nazaj, od tu pa do dolgega mosta, cez Trzasko cesto in skoraj do Trnovskih vrat in nazaj. Naneslo je 18.6 km. Vse to in se vec v samo 1:43:50, s tem da sem 2 x cakal semafor. Preprosti matematicni izracun pove, da bi pri takem tempu na malem maratonu porabil malo manj kot 1:55:00. Tako, da bo potrebno se malo treninga, da grem 21km pod 1:45:00.

Statisticni podatki:
18.6 km
65 m visincev
1:43:50 teka
122 Min Pulz
175 Max Pulz
157 Povprecen pulz

Ni komentarjev: