nedelja, 9. avgust 2009

Vzpon Kamnica 2009

V soboto sem sel prevozit tole zadevo.
Prijave in kasneje start je bil pred Hidrio na Poljubinu. Ko sem se prijavil sem ugotovil, da sem eden redkih brez licence. Tako, da sem se na startu drzal bolj zadaj. Sledila je zaprta voznja do konca Volc. Potem pa zares. Ker sem ze prejsnjo nedeljo sel prevoziti ta klanec in sem vedel kako zgleda, sem se ga lotil pocasi in z uzitkom. Uzitka potem sicer do vrha ni bilo ;) V klanec sem prisel med zadnjimi in potem prehitel nekaj ljudi. In tako je slo do vrha. Bilo je zelo vroce in na koncu sem bil zelo zadovoljen z rezultatom.
9.3 km vzpona z visinsko razliko 810 metrov sem prevozil kot 80i od 139ih. Ko sem kasneje doma gledal rezultate, sem videl, da so bili tudi nekateri 60 letniki hitrejsi od mene. Tako, da se clovek kar malo zamisli ;)
Po podelitvi in spustu v dolino sem sel pogledati se traso proge na Siroko, kjer je drug teden tudi en vzpon. Tam pa je klanec se malo hujsi. V 5.5 km se dvignes za vec kot 600 metrov.




Ni komentarjev: