četrtek, 12. februar 2009

LIVESTRONG & ZMAGOVALEC

Pred casom je ena punca na www.bicikel.com povedala, da se trenutno nahaja v ZDA. Nek kolesarski navdusenec Slovenec, ki zivi v Ameriki, ji je baje zastonj poslal 200 zapestnic organizacije LAF (Lance Armstrong Foundation). Povedala je, da jih bo, ko se vrne v Slovenijo delila zastonj. Takoj sem ji seveda poslal mail in se dogovoril z njo, koliko zapestnic bi imel. Danes sva se dobila in mi jih je dala. Oseba, ki ji je poslala zapestnice zeli ostati anonimna in zeli, da se zapestnice zastonj razdelijo. Tako sem postal ponosen lastnik ene od njih.
Lani konec leta, pa sem dobil tudi zapestnico Drustva onkoloskih bolnikov slovenije. Podobna je tej od Armostonga le, da je oranzne barve in na njej pise ZMAGOVALEC. Zanjo sem tudi daroval prostovoljni prispevek.

Se slika obeh :)


Zdaj pa naprej nabirat moci za Sezano.

Ni komentarjev: